Попри війну, тяжкі випробування часом, транспортна галузь міста продовжує працювати. Не є виключенням і електротранспорт. Навіть у важкі часи є приводи для радісних моментів — підприємство відзначає 55-ту річницю з дня відкриття тролейбусного руху у місті. Ми щиро вітаємо співробітників підприємства та всіх небайдужих до транспортної галузі зі святом!
Дякуємо за вашу важку працю, бажаємо міцного здоров’я та наснаги! Шануємо вашу працю!
Пропонуємо здійснити невеличкий екскурс в історію кропивницького тролейбуса.





фото Василя Ковпака
У цей день, 55 років тому, у свій перший рейс за маршрутом №1 «Депо — ТЕЦ» протяжністю 15 км, відправився тролейбус під управлінням водія Івана Міхеєва. На той час парк транспортного підприємства складався з двох десятків одиниць рухомого складу, переважно, бувших у використанні київських тролейбусів моделей Київ-2 та Київ-4.
Згодом, комунальне підприємство розширювало як маршрутну мережу, так і кількість рухомого складу. У різні роки на підприємстві були такі типи рухомого складу:
- ЗиУ-5;
- ЗиУ-682Б/В/Г;
- Київ-11 (2 машини);
- Київ-11У (6 машин);

Автор — Анатолій Морозов

Джерело: Держархів Кіровоградської області

Архів КП «Електротранс»

Автор — Анатолій Морозов

1977 рік, архів КП «Електротранс»

Фото з особистого архіву одного з працівників КП.

Київ, 13.06.1992
Автор — Ааре Оландер

Київ, 9.04.1992
Автор — Ааре Оландер
У грудні 1994 року підприємство отримує окрім партії вже російських (а не радянських) тролейбусів марки ЗиУ, вітчизняні тролейбуси моделі ЮМЗ-Т2, які отримали паркові номери 250 та 251, відповідно. У 2004 році депо отримує ще одну партію тролейбусів ЮМЗ-Т2 (б/н 260-264).

21.05.2017
Автор — Дмитро Дорошенко

3.08.2008
Автор — Олексій Воробйов

3.08.2008
Автор — Олексій Воробйов.

1.05.2006
Автор — Денис Волотовський

9.05.2016
Автор — Михайло Карпущенков

21.08.2016
Автор — Михайло Карпущенков

1.03.2021
Автор — Віталій Лагутін

8.10.2020
Автор — Віталій Лагутін
2008 рік ознаменувався покращенням сервісу перевезень — перші у місті низькопідлогові тролейбуси вітчизняного виробництва ЛАЗ-Е183D1, що пропрацювали на маршрутах до кінця лютого 2017 року.

3.08.2008
Автор — Олексій Воробйов

9.05.2016
Автор — Михайло Карпущенков

9.01.2017
Автор — Михайло Карпущенков

17.08.2016
Автор — Михайло Карпущенков
На львівських тролейбусах покращення транспортних послуг не завершилося. Одночасно з формуванням КП «Електротранс», місто отримало 20 нових тролейбусів типу «Дніпро-Т103». Підприємство не тільки отримало власний сучасний рухомий склад, а й отримало можливість збільшити кількість машин на маршрутах. Це дозволило відновити рух за маршрутом №9 (25 січня 2017 року) та відкрити 11 вересня 2017 року додатковий нічний маршрут №10А.

25.01.2017
Автор — Михайло Карпущенков

11.11.2018
Автор — Віталій Лагутін

21.03.2020
Автор фото — Віталій Лагутін

10.08.2020
Автор — Михайло Карпущенков

21.08.2021
Автор — Віталій Лагутін

У бік центру міста дуже за рідких обставин тут буває звичайний тролейбус.
21.08.2021
Автор — Віталій Лагутін
Поговоримо трохи про маршрутну мережу. У різні роки підприємство мало до 13 тролейбусних маршрутів — серед них кільцевий маршрут А «Друкмаш-Друкмаш» (скасований у зв’язку з оптимізацією у 1984 році), унікальний кільцевий №9 по центру міста, що пропрацював з 1992 по 1994 рік, та маршрут №6 «Лісопаркова — Залізничний вокзал» — єдиний маршрут, що не проходив біля депо — неодноразово відновлювався та був остаточно закритий у 2006 році. Зараз підприємство обслуговує 9 маршрутів, з яких 5 мають ділянки для використання автономного ходу.
Поява у місті нових тролейбусів з автономним ходом типу Дніпро Т203 дозволила не тільки розширити мережу тролейбусних маршрутів у місті (у тому числі за допомогою маршруту №11 було покращено зв’язок селища Нового з містом), а й надало змогу не припиняти надання транспортних послуг у кризовий час: у травні 2022 року, під час повномасштабного вторгнення та паливної кризи, на маршрутах міста з’явились три абсолютно унікальних для міста тимчасових тролейбусні маршрути за номерами №103Т, 116Т та 118Т. Тобто, тролейбус з’явився там, де про нього можливо було лише мріяти. Експлуатація таких маршрутів, навіть у тимчасовому режимі, дало величезний досвід підприємству та інформацію для роздумів на перспективу про розвиток екологічно чистого транспорту після Перемоги.

29.09.2020
Автор — Віталій Лагутін

1.07.2022
Автор — Дмитро Дорошенко

27.05.2022
Автор — Дмитро Дорошенко

3.10.2021
Автор — Михайло Карпущенков

5.12.2021
Автор — Дмитро Дорошенко

9.10.2021
Автор — Дмитро Дорошенко
Наразі тролейбусний парк міста сучасний, модерновий та продовжує вірно служити на благо Кропивницького. Ми віримо в те, що Україна обов’язково переможе!
Низький уклін та подяка Збройним Силам України за те, що можемо відзначити черговий ювілей тролейбусного руху у місті.
Дякуємо!
З повагою,
адміністрація КП «Електротранс»